با انتشار یادداشتی؛

علی ملاقلی‌پور خواستار روشن شدن سرنوشت سریال «کتونی زرنگی» شد

علی ملاقلی پور کارگردان سریال «کتونی زرنگی» که بیش از دو سال از زمان تولید و آماده شدن آن می‌گذرد، با انتشار متنی خواستار روشن شدن سرنوشت این سریال توسط صداوسیما شد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جماران، علی ملاقلی پور کارگردان سریال «کتونی زرنگی» که بیش از دو سال از زمان تولید آن می‌گذرد، با انتشار متنی خواستار روشن شدن سرنوشت این سریال توسط صداوسیما شد. وی در یادداشت خود آورده است:

«به نام خدا

 یک مطالبه عمومی 

سلام خدمت  مردم ایران زمین اینجانب علی ملاقلی پور کارگردان سریال طنز خانوادگی « کتونی زرنگی » بیش از دو سال است که پیگیر چرایی عدم پخش این سریال پرزحمت هستم که با پول بیت المال در صداوسیما تولید شده و با نظارت‌های متعدد این سازمان ساخته شده و در دوره های مختلف با مدیران و مسئولان مختلف در سطوح مختلف جلسات متعددی را به همراه  تهیه کننده ، مجری طرح و نویسنده سریال کتونی زرنگی داشته ایم و تقریبا تمام مدیران صداوسیما این سریال را دیده اند و همه در جلسات ابراز خوشایند و خرسندی از این سریال داشته اند و پخش این اثر را به زودی محتمل دانسته اند اما هر بار بلاتکلیف ماجرای پخش آن باقی مانده ، لذا خواهشمندم به شکل یک کمپین از فرد فرد دوستان و اطرافیان  بخواهیم این نوشتار را به اشتراک بگذارند و توسط فضای مجازی یک مطالبه ملی داشته باشیم که این هزینه بیت المال که از جیب مردم رفته چه زمانی پخش می شود و گره کارش کجاست به هر حال مردم حق دارند سراغ آثاری باشند که با پول آنها ساخته شده . همچنین از تمامی خبرنگاران محترم خواهشمندم این سوال را از سطوح مختلف سازمان صدا و سیما داشته باشند که پخش این سریال قرار است چه زمانی باشد . 

شایان ذکر است گروه سازنده مدتهاست سریال را آماده تحویل سازمان صداوسیما کرده و حتی جهت احتیاط خودسانسوری هم کرده تا از منظر هر ناظری بدون اصطکاک به نظر بیاید.»

دیدگاه تان را بنویسید