بغض سپند امیرسلیمانی برای مردم

سپند امیرسلیمانی، با حضور در برنامه تلویزیونی «احوالپرسی» درباره ابتلای خود به بیماری کرونا و همدلی مردم برای سلامتی‌اش صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سپند امیرسلیمانی در این برنامه عنوان داشت: «به علت بستری شدن یک ماهه در بیمارستان، گوشی موبایل من سی روز خاموش بود و بعد از اینکه آن را روشن کردم تا ۴۸ ساعت می‌گریستم چراکه با حجم عظیمی از پیام‌های همدلانه مردم مواجه شدم. در میان آن‌ها پیام یک دختر بچه سه ساله وجود داشت که مرا به شکل ویژه‌ای تحت تأثیر قرار داد. او گفته بود «من همیشه از فرشته مهربون می‌خواستم برام لباس عروس بیاره، اما حالا فقط می‌خوام تابنده (کاراکتر او در برنامه «کلبه عموپورنگ») حالش خوب بشه»!

سپند امیرسلیمانی در سالی که در آستانه آخرین فصل آن هستیم، در برنامه کودکانه‌ی عمو پورنگ نقش یک کرم شب‌تاب به نام تابنده را بازی می‌کند و به موجب آن محبوبیت خاصی را بین گروه سنی خردسال و کودک به دست آورده است. او، از آن دسته هنرمندانی است که به بیماری کرونا مبتلا شدند و تا دم مرگ رفتند و بازگشتند.

برنامه تلویزیونی «احوالپرسی» به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی و کارگردانی ندا غفاری هر پنجشنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ از شبکه دوی سیما پخش می‌ش

 

دیدگاه تان را بنویسید