سپند امیرسلیمانی: بازی در سریال‌های مناسبتی بازیگر را فرسوده می‌کند

بازیگر سریال نوروزی «کامیون» گفت: بازی در این سریال‌های مناسبتی از نظر بیرونی ممکن است تفاوت زیادی با سایر کارهای دیگر تلویزیون نداشته باشد، اما به دلیل فشار و استرس بالایی که حین تولید دارد، بازیگر را فرسوده می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سپند امیر سلیمانی بازیگر تلویزیون و سینما که این روزها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «کامیون» است، درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت: کار پر بازیگری است و من بعد از مدت‌ها نقش یک جوانی که خواستگار است را در این سریال ایفا می‌کنم که با فیزیکم هماهنگ است. این کاراکتر از ابتدا تا پایان سریال دغدغه ازدواج و خواستگاری از یکی از شخصیت‌های اصلی را دارد.

این بازیگر درباره حضور خود در سریال‌های نوروزی نیز عنوان داشت: بازی در این سریال‌های مناسبتی از نظر بیرونی ممکن است تفاوت زیادی با سایر کارهای دیگر تلویزیون نداشته باشد، اما به دلیل فشار و استرس بالایی که حین تولید دارد، بازیگر را فرسوده می‌کند.

امیرسلیمانی همچنین ضمن بیان اینکه این روزها بازی در نقش‌های جدی را به کمدی ترجیح می‌دهم، ادامه داد: زمانی ترجیحم به کارهای کمدی بود اما الان واقعا برایم فرقی ندارد و حتی شاید نقش جدی هم برایم جذاب‌تر از کمدی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید