پیشنهاد ۲۸ میلیون دلاری به تام هنکس برای رفتن به فضا!

تام هنکس بازیگر هالیوود، از پیشنهاد جف بزوس برای رفتن به فضا در ازای پرداخت ۲۸ میلیون دلار پول خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تام هنکس، بازیگر هالیوود به تازگی مهمان برنامه‌ای زنده بود و در این برنامه از پیشنهاد جف بزوس به او برای رفتن به فضا صحبت کرد؛ تام هنکس اعلام کرد که او این پیشنهاد را به خاطر قیمت بالای آن رد کرده است.

جیمی کیمل، در آغاز گفتگو از این بازیگر ۶۵ ساله پرسید که آیا درست است که میلیاردر صاحب آمازون قبل از ویلیام شتنر (بازیگری که ماه گذشته با موشک اختصاصی ساخته شده توسط شرکت بزوس به فضا رفت) تام هنکس را برای رفتن به فضا انتخاب کرده است؟! هنکس در پاسخ او گفت: بله، اما شرط این بود که من بابت این سفر پول بپردازم.

هنکس افزود: می‌دانید این سفر ۲۸ میلیون دلار یا چیزی شبیه به آن قیمت داشت؛ من ۲۸ میلیون دلار نمی‌پردازم. هنکس همچنان ایده پرواز به فضا را رد کرد و گفت هر کسی می‌تواند تجربه پرواز را خودش تکرار کند.

هنکس قبل از مسخره کردن پرواز در هنگام رفتن به فضا گفت: "می‌دانید، ما می‌توانیم تجربه سفر به فضا را در حال حاضر شبیه‌سازی کنیم. این حدود یک پرواز ۱۲ دقیقه‌ای است. همه ما می‌توانیم این کار را در صندلی‌هایمان همین‌جا انجام دهیم. لازم نیست که من ۲۸ میلیون دلار هزینه کنم و می‌توانم آن را در خانه انجام دهم.

تام هنکس در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است رایگان به فضا برود، گفت: من این کار را گاهی انجام می‌دهم تا شادی را تجربه کنم - وانمود کنم که یک میلیاردر هستم.

این بازیگر هالیوود در حالی پیشنهاد بزوس را رد کرده است که نام او در میان افراد مشهوری دیده می‌شود که حاضر شده‌اند ۲۵۰ هزار دلار برای سفر گردشگری به فضا با فضاپیمای «Virgin Galactic»، ساخته شرکت تبلیغاتی ریچارد برانسون پرداخت کنند.

تقریباً ۶۰۰ نفر از ۵۸ کشور بلیط «Virgin Galactic» را رزرو کرده‌اند. افراد مشهور دیگری مانند لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، آنجلینا جولی، راسل برند، لیدی گاگا، کیتی پری و جاستین بیبر نیز بلیت های این فضاپیما را خریداری کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید