نقش آفرینی کوتاه تام هنکس در فیلم جدید وس اندرسون

تام هنکس در پروژه جدید وس اندرسون که هنوز عنوانی برای آن اعلام نشده نقشی کوتاه بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، تام هنکس وارد دنیای فیلمسازی وس اندرسون می‌شود. این بازیگر برنده اسکار برای فیلم سینمایی «فارست گامپ» در پروژه بعدی این کارگردان که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده بازی خواهد کرد و گفته می‌شود نقش او در حد یک حضور افتخاری و کوتاه است.

هنکس با اضافه شدن به دیگر بازیگران از جمله تیلدا سوئینتن، بیل موری و آدرین برودی، یکی از نقش‌های فرعی و نامشخص این فیلم سینمایی را ایفا خواهد کرد. این فیلم اولین همکاری هنکس و وس اندرسون را شکل خواهد داد. با در نظر گرفتن اینکه تام هنکس در چند دهه فعالیت حرفه‌ای خود در فیلم کارگردان‌های مطرحی مانند استیون اسپیلبرگ، جاناتان دیم، پال گرین گرس، رابرت زمکیس و برادران کوهن حضور داشته، همکاری او با اندرسون فعالیت حرفه ایش را گسترده‌تر خواهد کرد.

هنوز جزئیاتی از پروژه جدید اندرسون اعلام نشده، اما مطمئنا فیلم قابل توجهی خواهد بود. آخرین ساخته وس اندرسون «گزارش فرانسوی» نام داشت که ادای احترام وی به دنیای خبرنگاری و روزنامه نگاری بود. این فیلم در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد با نقد‌های مثبتی روبرو شد. در این فیلم علاوه بر برودی، موری و سوئینتن، فرانسیس مک دورمند، تیموتی شالامی، الیزابت ماس، ویلم دفو و جفری رایت ایفای نقش کردند.

هنکس آخرین بار در فیلم «سگ تازی»، درامی با موضوع جنگ جهانی دوم نقش آفرینی کرده بود که در سرویس نمایش آنلاین اپل تی‌وی منتشر شد. هنکس با دیگر فیلم خود به نام «یک روز زیبا در محله» نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او در پروژه بعدی اش که لایو اکشن «پینوکیو» است نقش ژپتو را بازی خواهد کرد. یکی دیگر از پروژه‌های آتی او اثری به کارگردانی باز لورمن است که داستانی در مورد الویس پرسلی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید