کمپانی اپل فیلم تازه تام هنکس را خرید

کمپانی اپل که پیش از این فیلم «سگ تازی» با بازی تام هنکس را خریداری کرده بود، حق پخش فیلم جدید او را هم دریافت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی علمی – تخیلی «بایوس» با بازی تام هنکس به شبکه اپل تی وی پلاس فروخته شد.

کمپانی آمبلین اینترتینمنت سازنده این اثر است و تصمیم داشت آن را از طریق شرکت یونیورسال پیکچرز در ماه آگوست در سینما‌ها عرضه کنند. اما با این توافق، اپل تی وی پلاس نام فیلم را به «فینچ» تغییر داده است. این کمپانی هنوز به صورت رسمی تاریخ عرضه را مشخص نکرده، اما منابع خبری می‌گویند نمایش این فیلم برای اواخر سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

این منابع همچنین می‌گویند فروش فیلم به کمپانی اپل به جهت وضعیت نامساعد سینما‌ها بوده است. اگرچه صنعت سینما بعد از یکسال تعطیلی و آسیب ناشی از کرونا در حال احیا شدن است، با توجه به تقویم شلوغ سال ۲۰۲۱ به نظر می‌رسد این فیلم در سرویس‌های استریمینگ عملکرد بهتری داشته باشد. اگرچه هنوز چیزی مشخص نیست، اما گفته شده فیلم بایوس اصلا راهی سینما نخواهد شد و فقط به صورت آنلاین در دسترس است.

با این قرار داد، کمپانی اپل دومین فیلم تام هنکس را خریده است. این شرکت سال گذشته فیلم سینمایی «سگ تازی» با داستانی در زمان جنگ جهانی دوم را خریده بود که در ابتدا به شرکت سونی پیکچرز تعلق داشت. اپل تی وی در آن زمان گزارش داد که «سگ تازی» بیشترین افتتاحیه را در بین فیلم‌های این سرویس رقم زده است؛ البته آمار و ارقام دقیقی از این موضوع ارائه نداد.

کمپانی اپل اخیراً فیلم سینمایی «موخره» را با پرداخت ۲۵ میلیون دلار خرید و در جشنواره ساندنس رکورد شکنی کرد و علاوه بر این حق پخش فیلم «آزادی» ساخته آنتوان فوکوا را نیز دریافت کرد. این شرکت ۲۰۰ میلیون دلار برای فیلم وسترن جنایی مارتین اسکورسیزی به نام «قاتلان ماه کامل» سرمایه گذاری کرده است. رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو بازیگران این فیلم هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید