همکاری مجدد آنتونی هاپکینز با فلورین زلر/ این بار بازی در «پسر»

«پسر» دومین فیلم بلند فلورین زلر، آنتونی هاپکینز را در گروه بازیگرانش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، پس از بازی آنتونی هاپکینز در فیلم «پدر» ساخته فلورین زلر که برایش اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی را به ارمغان آورد، اینک اعلام شده او در فیلم جدید زلر با عنوان «پسر» هم نقش‌آفرینی می‌کند.

مهر نوشت؛ «پسر» پس از «پدر» و با اقتباس از نمایشنامه‌ای از زلر ساخته می‌شود و هاپکینز به بازیگران دیگر فیلم از جمله هیو جکمن، لورا درن و ونسا کربی پیوسته است. بازیگر نوظهور استرالیایی یعنی زِن مک‌گراث از دیگر بازیگران فیلم است.

گفته شده فیلمبرداری فیلم «پسر» در لندن به پایان رسیده است.

زلر با بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از سفری که در فیلم «پدر» با هم داشتیم، نمی‌توانستم تصور کنم فیلم دیگری بدون حضور آنتونی هاپکینز بسازم. او اولین فردی بود که فیلمنامه پسر را خواند و یکی از شخصیت‌های فیلم به طور مشخص برای وی نوشته شده است.

فیلمنامه «پدر» را کریستوفر همپتون که از نویسندگان فیلمنامه «پدر» در کنار زلر بود، با اقتباس از نمایشنامه تحسین شده زلر نوشته است. در این فیلم هیو جکمن در نقش پیتر بازی می‌کند. زندگی وی و شریک زندگی‌اش با بازی کربی، با پا گذاشتن یک بچه به زندگی‌شان متحول می‌شود و همسر سابق وی با بازی درن نیز با پسر نوجوانش وارد معرکه می‌شود. روشن نشده که در این میان هاپکینز چه نقشی دارد.

«پسر» برمبنای همان شخصیت‌های فیلم قبلی شکل نگرفته و فیلمبرداری آن در نیویورک، فرانسه و لندن انجام شده است.

«پدر» نخستین تجربه کارگردانی فلورین زلر بود که هم اسکار بهترین بازی نقش اصلی مرد را برای هاپکینز برد و هم زلر و همپتون برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی اسکار دریافت کردند. این فیلم از نامزدهای بهترین فیلم اسکار سال هم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید