به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های گازرسانی ملایر اظهار داشت: یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاها به ویژه روستاهای بالای 20 خانوار است که این امر به خوبی در ملایر محقق شده است.
وی افزود: امروز به خوبی خدمات عمرانی دولت در روستاها مشهود است و با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی این خدمات همچنان ادامه دارد.
فرماندار ویژه ملایر با تقدیر از تلاش ها و پیگیری نمایندگان و نگاه ویژه استاندار همدان بیان کرد: این توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف شهرستان جز با تعامل، همراهی و همدلی مجموعه مدیران محقق نمی شد.
فتحی همچنین برگزاری اجلاس بین المللی گردشگری به میزبانی همدان در سال جاری میلادی را موقعیتی ممتاز برای استان دانست و گفت: این رویداد بین المللی نقطه آغازی برای تحول صنعت گردشگری و سایر حوزه های استان همدان است.
وی ادامه داد: ملایر نیز به عنوان شهر ملی منبت و شهر جهانی انگور با دارا بودن ظرفیت های ویژه گردشگری، آثار تاریخی و طبیعی می تواند سهم مهمی در میزبانی گردشگران و مهمانان خارجی این رویداد ایفا کند.
معاون استاندار همدان بیان کرد: در حال حاضر صد درصد از جمعیت شهری و 99 درصد از جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.
فتحی یادآور شد: همزمان با هفته دولت 118 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 526 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از این تعداد 6 طرح آن گازرسانی بود.
رئیس شرکت گاز ملایر نیز افزود: همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به روستاهای مکربی، دایلر، گوجک، محرا، ناصح آباد و بهمن آباد با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 250 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
جهانگیر ملکی ادامه داد: با اجرای این تعداد طرح گازرسانی، 27 هزار و 693 متر شبکه پلی اتیلن و 114 انشعاب انجام شده است.
به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت 134 طرح عمرانی در شهرستان ملایر با اعتبار 2 هزار و 260 میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
این شهرستان دارای بیش از یکصد هزار مشترک گاز است که در دولت تدبیر و امید بیش از 40 روستای ملایر از نعمت گاز بهره مند شدند.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.