به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان روز دوشنبه و در چهارمین روز از هفته دولت در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان سوادکوه افزود: همچنین تاکید دولت بر این است که اشتغال آفرینی و ارائه تسهیلات در این زمینه در حوزه های صنعت، کشاورزی و خدماتی باید بر مبنای شایستگی و تخصص باشد تا به کارآفرینی واقعی منجر شود .
وی با بیان اینکه دولت برای ایجاد اشتغال تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد، گفت: همچنین تسهیلاتی که به متقاضیان مناطق محروم ارائه می شود با بهره کمتر است تا با ایجاد اشتغال در روستاها بتوانیم از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری کنیم .
معاون استاندار مازندارن افزود: همه تلاش دولت تدبیر و امید این است که اثراث مطلوب تمامی اقدامات در بخش های مختلف از جمله اشتغال آفرینی و پرداخت تسهیلات به مردم بازگردد.
وی یکی از مشکلات موجود در کشور را تعریف اشتغال به معنای داشتن شغل دولتی دانست و گفت: امیدوارویم مردم ما به این باور برسند که اشتغال تنها داشتن شغل در بخش دولتی نیست بلکه هر جوانی می تواند بسته به تخصص و انگیزه و علاقه اش با دریافت تسهیلات ارزان قیمت برای خودش شغل ایجاد کند.
حسین زادگان روند امور کشور را رو به جلو و امیدبخش توصیف کرد و اظهار داشت: هفته دولت امسال با اختلاف کمتری مواجه بوده ایم و با پای کارآمدن همه گروهها توانسته ایم اقدامات دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم تا نقشه های شوم دشمن را خنثی کنیم .
معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه دشمن با راه اندازی جنگ روانی دنبال تفرقه افکنی بین ملت و دولت است، افزود: خوشبختانه تاکنون با اتحاد و همدلی توانسته ایم نقشه های دشمن را خنثی کنیم .
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت چهار طرح عمرانی و خدماتی در سوادکوه به بهره برداری رسید.
همچنین مشغل گاز در 11 روستای این شهرستان هم امروز روشن شد.
در شهرستان سوادکوه امسال برای بهره برداری از طرح های عمرانی ، خدماتی و کشاورزی بیش از 51 میلیارد و 680 میلیون تومان هزینه شده است .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.