فرهاد فرزانه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها 99 هزار و 929 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اضافه کرد: در حوزه راه های روستایی عملیات زیرسازی 'دره راست' با اعتباری افزون بر یکهزار و 976میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، جاده دسترسی زندان ملایر با 2 هزار و 184 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هر 2 در شهرستان ملایر عملیاتی شده است.
فرزانه ادامه داد: همچنین راه روستایی سوتلق با اعتبار ملی سه هزار و 737 میلیون ریال درشهرستان تویسرکان و محور قراکند در شهرستان اسدآباد با اعتبار 6 هزار میلیون ریال از اعتبارات استانی عملیاتی شد.
وی گفت: در شهرستان همدان نیز 2 طرح راه روستایی بهرام آباد - امزاجرد به مبلغ سه هزار و 666 میلیون ریال و حیران – بارابند با اعتبار پنج هزار و 935 میلیون ریال هر 2 از محل اعتبارات ملی قابل احداث شده است.
فرزانه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی هفت طرح راه های روستایی در هفته دولت عنوان کرد: طرح راه های روستایی چشمه علی، نادرآباد، حیدر آباد، قمشانه، گدار پهن، چهار چشمه به سر سه گاز، چشمه علی، طویلان در شهرستان اسدآباد، قید علی بلاغ در شهرستان بهار و گلستان، در جزین در شهرستان رزن کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز برای این طرح ها 36 هزار و 351 میلیون ریال برآورد می شود.
وی با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی در حوزه معاونت بازآفرینی شهری و مسکن طی هفته دولت نیز گفت: طرح های دیوارکشی کانال فاضلاب حصار علی آباد در همدان با اعتباری افزون بر سه هزار و 250 میلیون ریال به طول 134 متر مربع و پارک گلستان شمس آباد ملایر به طول سه هزار 500 متر مربع و اعتبار سه هزار و 900 میلیون ریال هر 2 از محل اعتبارات ملی در هفته دولت احداث شده است.
فرزانه در رابطه با طرح های کلنگ زنی حوزه بازآفرینی شهری بیان کرد: سه طرح پارک منوچهری، مجتمع چند منظوره امیرالمونین (ع)، دیوارکشی و پوشش کانال محله حصار امام در شهرستان همدان و سه طرح دیوار کشی کانال شمس آباد، شبکه آب و فاضلاب سرجو و پارک میر فتاح در شهرستان ملایر در مجموع به مبلغ 32 هزار و 930 میلیون ریال از جمله طرح هایی هستند که در هفته دولت امسال آغاز به کار می کنند.
فرزانه، مدیریت یکپارچه زمین با همکاری دستگاه های اجرائی، تامین رفاه اجتماعی در زمینه مسکن، مشارکت در ساماندهی بازار سرمایه در حوزه زمین و مسکن، کمک به حفظ تعادل اقتصادی از طریق اعمال سیاست های تشویقی و استفاده از سرمایه گذاری در امر ساختمان سازی، افزایش کیفیت مصنوعات ساختمانی و تامین راه های استان اعم از زمینی (راه و راه آهن) و هوائی را از اهداف اساسی این نهاد دولتی برشمرد.
استان همدان پنج هزار و 111 کیلومتر انواع راه دارد.
75234/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.