به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز شنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور برنامه های هفته دولت از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی قرار گرفتن در آستانه چهلمین سال تشکیل نظام جمهوری اسلامی را از مزیت های هفته دولت سالجاری برشمرد و اضافه کرد: اقدامات دولت های مختلف در تاریخ انقلاب اسلامی موفق و درخشان بوده و امروز هم در تداوم مسیر انقلاب با نمایندگی از ملت ایران، دولت تدبیر و امید سکان دار قوه مجریه است.
معاون استاندار همدان اظهار داشت: استکبار در ادامه رفتارهای خود در چهار دهه گذشته، با روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درصدد فشار به این ملت است.
شاهرخی افزود: دشمن در 40 سال گذشته با تهدید نظامی به نتیجه ای دست نیافت و می داند که با این حربه نه تنها نفعی عایدش نشده و نخواهد شد، بلکه در صورت هر گونه اقدام نظامی با پاسخ کوبنده مواجه می شود.
وی ادامه داد: استکبار جهانی در حوزه اقتصادی نیز فشارهایی بر کشور وارد کرده اما می داند که غیرت این ملت و ظرفیت های بی نظیر موجود در ایران، اجازه تداوم فشارها ناحق و اثر گذاری آن را نمی دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: دشمنان با در پیش گرفتن این دسیسه ها درصدد ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم، مخدوش کردن چهره نظام، ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و در نهایت منفی کردن ذهنیت مردم نسبت به مسئولان هستند.
شاهرخی افزود: طبق گفته امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، وحدت کلمه، یکپارچگی و وفاق رمز اصلی مقابله با دشمنان و ناکام ماندن تمامی تهدیدها و تحریم هاست.
وی با تاکید بر اینکه این مولفه باید مد نظر دلسوزان نظام قرار گیرد، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان کارایی، اثربخشی نظام و فعالیت های صورت گرفته است.
معاون استاندار همدان بیان کرد: دشمن دنبال کاشتن بذر یاس و ناامیدی، برجسته سازی نقاط ضعف و کوچک شمردن کارهای مهم است؛ بنابراین از تریبون داران و قلم به دستان انتظار می رود که با وحدت و همدلی نقشه دشمن را نقش بر آب کنند.
شاهرخی تاکید کرد: بیان خدمات نظام نقطه مقابل هجمه رسانه ای علیه ایران است که توسط استکبار جهانی و ادیادی آنها آغاز شده است.
وی بیان کرد: مسئولان در برنامه ریزی برای هفته دولت به طور حتم ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم، و دولتی نبودن برنامه ها را مد نظر قرار دهند.
هشتم شهریور سال 1360 شهیدان رجایی و باهنر در دفتر نخست وزیری در اثر انفجار تروریستی به شهادت رسیدند و به همین مناسبت این ایام به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
هفته دولت سال گذشته 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مسئولان کشوری و استانی بهره برداری یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.