علی ثقفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 88 ورزشکار از دانشگاه علوم پزشکی همدان در 10 رشته فوتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی، شطرنج، شنا، دومیدانی، کاراته، تکواندو و کشتی شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان امسال موفق به دریافت سهمیه در رشته های تیمی بسکتبال و والیبال در این دوره از المپیاد نشد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآوری کرد: تمرینات آماده سازی ورزشکاران از مهر سال گذشته آغاز و از توان و تجربه مربیان سطح یک ملی و بین المللی برای ارتقای توان و آمادگی تیم ها استفاده شده است.
ثقفی افزود: امکانات مورد نیاز رفاهی و ورزشی برای ماندگاری دانشجویان غیربومی و تمرین مستمر آنها برای حضور در این دوره از المپیاد ورزشی مهیا شد.
وی ادامه داد: به منظور کسب آمادگی و تجربه لازم برای حضور در این دوره از رقابت ها، تیم های علوم پزشکی همدان در رقابت های استانی باشگاه های همدان شرکت کردند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: این دانشگاه در دوازدهمین المپیاد که به میزبانی شهرکرد برگزار شد رتبه هفتم را بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرد.
ثقفی بیان کرد: طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی همدان از نظر رشد و تقویت ورزش جزو سه دانشگاه برتر کشور قرار دارد.
سیزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور یکم تا هشتم شهریور ماه به میزبانی تبریز برگزار می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.