رضا ابرار خرم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خیابان به طول 450 متر، عرض 35 متر و در مجموع با یک هزار و 575 متر مربع زیرسازی، جدول گذاری، ایجاد نهری و اجرای آسفالت بهره برداری شد.
وی بیان کرد: هم اکنون نیز اصلاح هندسی، احداث میدان و اجرای سیستم روشنایی این خیابان در دستور کار قرار دارد و به زودی انجام می شود.
ابرار خرم افزود: با اجرای این طرح نه تنها ترافیک روان را در مسیر اعتمادیه شاهد خواهیم بود بلکه رینگ ترافیکی اعتمادیه تا جاده محمدیه (فقیره) نیز به صورت کمربندی متصل می شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح های بازگشایی خیابان ها و معابر تاثیر بسزایی بر زندگی روزمره شهروندان و تسهیل عبور و مرور آنها در سطح منطقه دارد و به همین دلیل است که طبق آمار شهروندان در مسیر اجرای طرح های بازگشایی، در امر تملک زمین و دیگر امور به خوبی با شهرداری همکاری می کنند.
مدیر منطقه 2 شهرداری همدان یادآور شد: طرح بازگشایی اعتمادیه غربی نیز پیش از این انجام شده بود و هم اکنون با اجرای عملیات بازگشایی اعتمادیه شرقی که با همکاری اداره راه و شهرسازی تمکیل شد، تردد آسان و ایمن را برای شهروندان شاهد هستیم.
مدیر املاک شهرداری همدان نیز در این باره گفت: طرح های بازگشایی معابر در نقاط مختلف شهر همدان با هدف روان سازی تردد خودروها از اولویت های شهرداری است.
علی شریفی افزود: عملیات بازگشایی و تعریض خیابان هایی که سال ها با مشکل ترافیک و تردد خودروها مواجه هستند، با حمایت های مسئولان اجرایی استان انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه در ماه های اخیر با تعریض و بازگشایی چندین خیابان مشکلات تردد خودروها برطرف شده است گفت: استاندار همدان، معاونت امور عمرانی استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، دستگاه قضایی، مسکن و شهرسازی و اداره ورزش وجوانان استان همدان در اجرایی شدن این طرح ها همکاری داشته اند.
شریفی اظهار داشت: این طرح ها در راستای روان سازی تردد خودروها و دسترسی مناسب شهروندان از مسیرهای متصل درون شهری اجرا می شود.
عملیات بازگشایی بلوار اعتمادیه شرقی همدان پس از گذشت 20 سال انجام شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.