به گزارش ایرنا، در متن پیام مشترک آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی و سردار مظاهر مجیدی که رونوشت آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ملت غیور و شهید پرور استان همدان، تقدیر الهی بر این بود تا در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر هیمنه استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار در خطه دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان شکسته شود.
سخنان سراسر غرورآفرین سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع سپاه قدس همچون موج عظیمی همه جهان را فرا گرفت، گویا که مالک اشتر علی حمایل شمشیر خود را محکم کرده و آماده دستور است تا با طرفه‌العینی بر جبهه کفر یورش ببرد و فتنه‌ای را از زمین بر کند.
آنچه سردار سلیمانی شجاع ما در آیین تجلیل از شهدای عملیات رمضان خطاب به یاوه‌گویی‌های این روزهای دوناد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عنوان کرد از جنس نهیب های برق آسای مالک اشتر در جنگ‌های صفین و نهروان خطاب به دشمن بود.
امام جمعه و فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزودند: به برکت و عظمت شهدای عملیات رمضان، به صلابت و قاطعیت سردار سلیمانی عزیز و به یُمن حضور انقلابی شما مردم شهیدپرور استان همدان، پیروزی بزرگی در عرصه دیپلماسی سیاسی و دفاعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.
آیت الله طه محمدی و سردار مجیدی با شکرگزاری به درگاه قدس احدیت و اعلام پشتیبانی قاطع از بیانات دشمن شکن سردار سلیمانی، از ملت فهیم و بزرگوار همیشه در صحنه استان همدان به خاطر حضور انقلابی در این مراسم و مسئولان خدوم استانی تقدیر و تشکر کردند.
سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه هفته گذشته در یادواره شهدای عملیات رمضان در محل حسیسنه امام خمینی (ره) شهر همدان سخنرانی کرد.
سخنرانی سردار سلیمانی و پاسخ به توییت جدید ترامپ و اعلام آمادگی برای رویارویی فردی با رئیس جمهوری آمریکا بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف جهان داشت.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.