به گزارش ایرنا حمید بادامی ‌نجات روز شنبه در نطق پیش از دستور صحن شورای شهر همدان اظهار داشت: در واقع آژانس های اینترنتی، به نوعی تبدیل به انتخاب نخست مردم برای رفت‌ و‌آمد های روزانه شده اند.
وی اضافه کرد: البته این روند باید با ارائه خدمات از سوی شهرداری به تاکسی‌ دار‌ها در قالب ساماندهی برنامه و اپلیکیشن‌ های تلفن همراه نیز صورت گیرد تا مشکلی برای درآمد تاکسی ‌داران ایجاد نشود.
بادامی نجات با تاکید بر لزوم حمایت از کسب و کارهای نوپا، شهرداری را به حمایت از کسب و کارهای بومی استارت ‌آپی تشویق کرد و گفت: در این زمینه حمایت از تاکسی داران همدانی باید در اولویت قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: هم اینک برخی شرکت ‌های اینترنتی در حمل و نقل مسافر، توانمند هستند و مخالفتی در کسب‌ وکار آنها وجود ندارد اما شهرداری همدان باید به صورت ویژه با مجهز شدن به فن آوری‌ های نوین از حقوق تاکسی ‌داران زیر مجموعه مدیریت شهری دفاع کرده و با ارائه خدمات نوین بر روی تاکسی‌ ها از ایجاد یک مشکل جدی که تاکسی ‌داران را تهدید می ‌کند، جلوگیری کند.
وی افزود: آژانس‌های اینترنتی یا اپلیکیشن ‌های مسافربری، شرکت ‌های نوپایی هستند که به تازگی ظهور کرده‌اند اما از سوی بسیاری از مردم مورد استقبال قرار گرفته‌ است.
بادامی ‌نجات تذکر داد: اگر در راستای به روزرسانی سیستم تاکسیرانی با وجود ورود رقبای نوپا و قوی اقدام لازم صورت نگیرد، حدود چهار هزار تاکسی ‌دار همدانی با مشکلات عدیده ‌ای مواجه می شوند.
وی تاکید کرد: باید سامانه هوشمند حمل ‌و ‌نقل تاکسیرانی شهرداری همدان هر چه زودتر راه‌ اندازی شود تا از خسارت‌ های آینده جلوگیری کند.
هم اینک چهار هزار تاکسی در همدان فعالیت دارند.
7520/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.