به گزارش ایرنا، این پرونده انگاه شروع و گرم شد که افشاگری یکی از اعضای شورای شهر ایوان در خصوص تخلفات شهرداری این شهر با استقبال رسانه ها و کاربران فضای مجازی همراه شد.
عضو شورای شهر ایوان اظهاراتی در خصوص هزینه کرد شهرداری ایوان داشته و با این افشاگری خواستار بررسی هر چه سریع تر موارد مطروحه و بررسی آنها شده است.
با اظهارات این عضو شورا دادستان ایوان بررسی تر این پرونده را در دستور کار قرار داد.
یکی از اعضای شورای شهر ایوان به خبرنگار ایرنا گفت: تمام اظهارات بر اساس اسناد و مدارک مطرح شده و در زمان مناسب در اختیار عموم و فضای مجازی قرار خواهد گرفت.
یونس اسماعیلی افزود: پیگیری این موضوع از بهمن و اسفندماه سال گذشته آغاز شد به این صورت که درآمد شهرداری با هزینه آن همخوانی نداشت و طبق بررسی های بعمل آمده اسنادی بدست آمد که تخلفات شهرداری و کارمندان آن محرز شد.
وی یادآور شد: بودجه سال گذشته شهرداری ایوان 15 میلیارد و 620 میلیون ریال بود که از این میزان یک میلیارد و 580 میلیون ریال حقوق کارمندان و مابقی بدون هزینه برای پروژه یا زیرساخت های عمرانی صرف امور دیگری شده است.
وی اظهار داشت: بازرسان استانداری ایلام برای رسیدگی به این تخلف به شهرستان ایوان امدند که امیدواریم نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کنند.
اسماعیلی تاکید کرد: در شرایطی که باید شهرداری ایوان بودجه جذب کند و با مدیریت صحیح سعی بر جبران عقب ماندگی نماید با سوء مدیریت و تخلف، اعتبارات این شهرستان را به نفع خود و مجموعه اش مصادره کرده است.
دادستان ایوان نیز در خصوص این موضوع گفت: به دلیل کوتاهی مدیریت شهری ایوان در انجام وظایف خود و سهل انگاری در رفع مشکلات مردمی، دادگستری این شهرستان علیه شهردار و اعضای شورای شهر پرونده قضایی تشکیل داد.
مالک بهادری افزود: این پرونده جهت بررسی‌های بیشتر به دادسرای مرکزی شهرستان ایلام ارجاع داده شد و بزودی نتیجه آن از طریق مراجع قضایی اعلام و در رسانه‌ها منعکس خواهد شد.
وی یادآور شد: پس از بازرسی و برآورد قطعی تخلفات و افراد دخیل در آن پرونده این تخلف تعیین تکلیف می شود.
شهر 30 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری شمال مرکز استان ایلام قرار دارد.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.