شهردار اراک امروز در صحن رسمی شورای‌‌شهر از اتمام پروژه پل‌های در حال احداث شهر تا پایان مهر ٩٧ خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک، داود تاجران زمان بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ تقاطع‌های غیرهمسطح شریعتی، علم‌الهدی و شهید صیدی را سی‌ام مهرماه ٩٧ و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح میدان ورزش را سی‌ام شهریورماه سال آینده عنوان کرد. 

وی افزود: پیرو اطلاع‌رسانی رسانه‌ها درباره کمپوست استفاده‌شده در پارک بانوان، امروز بازرس دادستان از این پارک بازدید کرد که به آنها اعلام کردیم این کمپوست برگردانده شده و در پارک بانوان استفاده نمی‌شود.

تاجران گفت:  اینجانب عامل عقب افتادن حقوق پرسنل شهرداری نیستم اما مسئول آن هستم چراکه حاصل اقدامات گذشته است و اکنون در حال رایزنی و انجام اقدام لازم برای حل این مشکل هستیم. ۷۱ حساب شهرداری در بانک‌های مختلف مفتوح و این موضوع در حال رسیدگی است و زمان زیادی برای شفاف‌سازی لازم دارد اما در پی آن هستیم هرچه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

شهردار اراک درباره وضعیت وکیلی مشاور خود نیز گفت: به‌عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری سیاست‌ها و اهداف عالی شهردار، حکم وی پنجشنبه به شورای شهر ارسال شده است . 

وی در پایان با تقدیم بودجه ٩٧ شهرداری به شورای‌شهر اراک ابراز امیدواری کرد بودجه ارائه شده واقع‌بینانه و قابل تحقق ارائه شده است. رقم این بودجه 463 میلیارد تومان و در قالب 200 میلیارد تومان بودجه جاری و 263 میلیارد تومان بودجه عمران یاست.

تاجران همچنین افزود: بودجه 96 شهرداری اراک تا پایان سال ٣٠٠ میلیارد تومان محقق خواهد شد، بر همین اساس بودجه ٩٧ عملیاتی و واقع‌بینانه تدوین شده و البته برنامه‌های ویژه‌ای در شهرداری مدنظر است که امیدواریم با تحقق آن و کسب درآمد، مازاد آن در متمم لحاظ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.