سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چندی پیش چند نوازنده با نشستن در کنار در ورودی بانک رفاه شهر همدان اقدام به نواختن ساز می کنند.
وی اضافه کرد: حراست بانک با دیدن این صحنه، از حضور این افراد در جلوی درب ورودی بانک جلوگیری کرده و از آنها درخواست می کند این مکان را ترک کنند.
رئیس پلیس فتا انتظامی همدان ادامه داد: در این هنگام جوانی که در حال عبور از این محل بود با فیلم و عکس برداری از این صحنه آن را در فضای مجازی منتشر می کند.
سرهنگ سرخوش نهاد گفت: این فرد در متن توضیح تصاویر منعکس شده در فضای مجازی، عنوان می کند که به علت اختلاس در بانک رفاه مردم در جلوی این بانک تجمع کرده اند.
وی بیان کرد: با شکایت نماینده حقوقی بانک رفاه، پرونده در پلیس فتا به جریان افتاده و عامل این شایعه پراکنی دستگیر شد.
رئیس پلیس فتا همدان اظهار داشت: این فرد در اعتراف های خود مدعی شد که برای تفریح و سرگرمی اقدام به این کار کرده و از تبعات منفی آن از جمله لطمه وارد شدن به اعتبار بانک اطلاع نداشته است.
سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: در بیشتر موارد ناآگاهی افراد از جرائم رایانه ای و قابل پیگیری بودن اینگونه مسائل، موجب انتشار فیلم، متن و تصاویر خلاف واقع در فضای مجازی می شود.
وی تاکید کرد: پلیس فتا با افرادی که نسبت به شایعه پراکنی اقدام به برهم زدن امنیت روحی و روانی مردم می کنند، برخورد می کند.
372 فقره پرونده قضایی مربوط به فضای مجازی سال گذشته در این استان تشکیل شده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.