محمد ناصر نیکبخت روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با حضور وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی در رزن افزود: عملکرد مجموعه وزارت کار در این استان رضایت بخش است و مسئولان به خوبی پیگیر اشتغال هستند.
وی ادامه داد: سهم اشتغال استان همدان در سال گذشته 19 هزار و 900 نفر بود که تاکنون 28 هزار و 300 نفر اشتغال ایجاد شده است.
استاندار همدان با بیان اینکه تلاش و همکاری نماینده رزن بدون حاشیه و برای خدمت به مردم بوده است افزود: همه باید از بیانات رهبر معظم انقلاب در تایید و لزوم همکاری با دولت و پرهیز از سیاه نمایی تلاش کنند.
نیکبخت با تاکید بر اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس به ضرورت های کشور کمک کند مثال زد: این کمیسیون اگر با لایحه تفکیک وزارتخانه ها موافقت می کرد بسیاری از مشکلات حل می شد.
وی در ادامه گفت: پنجشنبه گذشته به مدیران تاکید شد که باید اوراق اسناد خزانه را جذب کنند و با تلاش شبانه روزی و همکاری خزانه شامگاه یکشنبه اعلام شد که کل اسناد خزانه در مرحله اول جذب شده است و این توفیق بزرگی برای استان است.
نیکبخت با بیان اینکه پیگیر 500 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان هستیم اظهار داشت: همدان تنها استانی است که از پساب فاضلاب برای تولید و برای نیروگاه استقاده کرده است و ظرفیت تولید آن کامل شد و باقیمانده پساب به منطقه جهان آباد منتقل می شود.
به گزارش ایرنا، علی ربیعی وزیر کار ، تعاون و رفاه جتماعی به منظور شرکت در کارگروه اشتغال و شورای اداری به استان همدان سفر کرده است.
همچنین بهره برداری از درمانگاه شهرستان رزن از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان همدان است.
گفتنی است، تعهد اشتغال استان همدان در سال 96 بیش از 19 هزار و 800 شغل بوده است که تاکنون بیش از 28 هزار شغل ایجاد شده که بیشتر از تعهد است.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.