محمد کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اختصاص این میزان اعتبار برای اورژانس ملایر یکی از مصوبات سفر هفته گذشته دکتر جان بابایی به این شهرستان بود.
وی تکمیل اروژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر را یکی از نیازهای اساسی مردم در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: بر اساس ضرورت معاون وزیر بهداشت و درمان امروز دستور پرداخت مبلغ مورد نیاز برای تکمیل این طرح را صادر کرد که قایل تقدیر است.
کاظمی با اشاره به مصوبات این سفر، آن را استمرار خدمت رسانی به شهروندان ملایری در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و بیان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان بسیار چشمگیر است.
وی به برگزاری نشستی با معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی هفته آینده با حضور نمایندگان ملایر، مسئولان استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: در این نشست بسترها و الزامات اجرای مابقی مصوبات سفر دکتر جان بابایی به ملایر مورد بررسی قرار می گیرد.
کاظمی ادامه داد: همچنین در این نشست به طور ویژه احداث و راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر به عنوان یکی از مهمترین مصوبات این سفر، بررسی و تصمیم های لازم برای اجرای این طرح و سایر طرح ها اتخاذ می شود.
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم جدب اعتبارات ویژه، امکانات درمانی و پزشکی، توسعه مراکز بهداشتی و بیمارستان های ملایر را از اولویت های اصلی در برنامه ریزی ها و پیگیری ها عنوان کرد.
کاظمی ابراز ادامه داد: با تحقق این برنامه ها به طور قطع نیاز مردم این شهرستان برای مراجعه به سایر شهرها و استفاده از امکانات پزشکی، تشخیصی و درمانی به طور حداکثری مرتفع می شود.
به گزارش ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهم تیرماه جاری از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی خیرساز ملایر و بخش های مختلف بیمارستان های امام حسین(ع) و مهر این شهر بازدید کرد و مصوباتی برای توسعه کمی و کیفی این مراکز اخذ شد.
تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر یکی از درخواست های جدی نمایندگان این شهرستان از معاون وزیر بهداشت بود که در حال حاضر این طرح در چهار طبقه با هشت هزار مترمربع زیربنا در حال احداث است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.