به گزارش ایرنا رسول منعم عصر سه شنبه در مجمع انتخابات هیات قایقرانی همدان افزود: در حال حاضر علاوه بر کسب 14 سهمیه آسیایی و پاراآسیایی اندونزی، حضور 2 مربی و یک داور همدانی در این رقابت ها نیز قطعی شده که به نسبت دوره گذشته بازی ها با رشد قابل توجهی مواجه هستیم.
وی اضافه کرد: در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی هشت سهمیه ورزشکار، مربی و داور داشتیم اما اکنون این سهمیه به 17 تن افزایش یافته و هنوز هم فرصت افزودن سهمیه را داریم.
وی بیان کرد: تاکنون حضور 2 ورزشکار و یک مربی در کبدی، سه ورزشکار در قایقرانی، چهار ورزشکار و یک مربی در گلبال و دوومیدانی نابینایان، یک ورزشکار در والیبال نشسته ، یک ورزشکار در ووشو، یک ورزشکار در تیراندازی، یک داور در بسکتبال، یک ورزشکار و یک مربی در جودو قطعی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در رشته های همچون شمشیربازی، دوومیدانی، والیبال، کشتی، رزمی و قایقرانی نیز شانس کسب سهمیه وجود دارد و ما امیدوار به افزایش تعداد نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا هستیم.
منعم در ادامه با تاکید بر حمایت های همه جانبه از مستعدین بازی های آسیایی جاکارتا گفت: این حمایت ها تا اعزام نفرات ادامه دارد و خوشحالیم که سه سهمیه آن در قایقرانی است.
وی افزود: امروزه رشته قایقرانی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است و این موفقیت مرهون برنامه ریزی و تلاش خوب اعضای هیات است.

** 'ضروری' به عنوان رئیس هیات قایقرانی همدان ابقا شد
مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان همدان عصر سه شنبه با حضور امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشور برگزار شد و 'محمد ضروری' برای چهار سال دیگر در این سمت ابقا شد.
به گزارش ایرنا ضروری با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر ریاست این هیات را عهده دار شد.
صادق ترابی دیگر کاندیدای ریاست هیات قایقرانی همدان به دلیل مشغله شخصی از حضور در انتخابات انصراف داد.
رئیس هیات قایقرانی همدان نیز در این نشست گفت: ایجاد زیرساخت های جدید در قایقرانی جزء هدف های اصلی دوره جدید ریاست هیات است.
محمد ضروری افزود: در حال حاضر 2 دستگاه ارگومتر کایاک و کانو خریداری شده تا قایقرانان بتوانند در خشکی نسبت به آماده سازی بدنی خود با این دستگاه های مدرن اقدام کنند.
وی با اشاره به حضور هفت قایقران استان همدان در اردوهای تیم ملی گفت: همدان یکی از استان های برتر در اردوهای تیم ملی است.
ضروری بیان کرد: برای چهار سال دوم در کنار ایجاد زیرساخت های جدید نسبت به استعدادیابی و افزایش مدال آوری در میادین بین المللی تلاش خواهیم کرد.
ضروری برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات قایقرانی همدان فعالیت می کند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.