محمد زارعی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته نخست لیگ برتر باشگاه های کشور در سال جاری از 4 تیر ماه به میزبانی تالار وزنه برداری ورزشگاه آزادی تهران (سالن ایرانیان) آغاز می شود و تیم همدان تحت عنوان 'نور' در این رقابت ها شرکت می کند.
وی بیان کرد: در ترکیب تیم اعزامی به این رقابت ها از نفرات مستعد استفاده می کنیم که در ماه های اخیر کارنامه قابل قبول را در سطح کشور ثبت کرده اند.
زارعی افزود: تیم نور زیر نظر هیات وزنه برداری استان همدان فعالیت خود را انجام می دهد و در هر 2 رده بزرگسالان و جوانان از وزنه برداران جوان و مستعد دعوت کرده ایم.
ویی خاطرنشان کرد: همدان در سال های گذشته همواره حضور مستمر و فعال در لیگ برتر وزنه برداری داشته است اما به لحاظ نتیجه گیری در نیمه دوم جدول بوده ایم و امسال می خواهیم شرایط بهتری را برای تیم رقم بزنیم.
زارعی افزود: هدف ما کسب نتایج درخشان در فصل جدید رقابت هاست و امیدوارم بتوانیم یکی از سکوهای اول تا سوم مسابقات را تصاحب کنیم.
وی یادآور شد: در ترکیب تیم جوانان نور همدان محمدیاسر پیریایی، رسول معتمدی سده، مهدی دویرانی، پوریا احمدی منفرد، آرمان محمدزاده، علیرضا کاردانیان، سامان کریمی، علیرضا زندی، امیر رضا عسگری دون، حسین ابراهیمی، حسین نجفی و حامد نوری به لیگ برتر اعزام می شوند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ترکیب تیم بزرگسالان همدان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فصل جاری را محمد یاسر پیریایی، رسول معتمدی سده، مهدی دویرانی، پوریا احمدی منفرد، آرمان محمدزاده، علیرضا کاردانیان، سامان کریمی، علیرضا زندی، محمدحسین رئیسی، حسین ابراهیمی، حسین نجفی، حامد نوری، پدرام مرادی، حسین مومن، عرفان کلهاتی و محمدعلی گرجی تشکیل می دهند.
زارعی افزود: تیم بزرگسالان همدان نیز اغلب وزنه برداران مستعد و قهرمان رده سنی جوانان هستند که می توانند شگفتی ساز این دوره از مسابقات شوند.
وزنه برداری همدان طی 2 سال گذشته رشد قابل توجهی را در رده ملی داشته است و هم اکنون بیش از یکهزار وزنه بردار در این استان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.