سید محمد باقر حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستند 'ضرب و زنگ' اثر کیارش کرمی، پویانمایی 'آخرین ماهی' ساخته محمود صائمین و فیلم داستانی 'پشت شیشه' اثر منصور صفایی نمونه هایی از این تولیدات هستند.
وی افزود: تولید هشت آلبوم موسیقی، سه نشریه الکترونیکی، انتشار سه مجله، 33 عنوان کتاب، چهار اثر تاریخ شفاهی و اجرای 35 نمایش از دیگر تولیدات حوزه هنری همدان هستند.
حسینی برپایی کارگاه های آموزشی را از دیگر فعالیت های اثر بخش حوزه هنری این استان اعلام و اضافه کرد: این کارگاه ها با هدف افزایش مهارت و دانش نویسندگان، فیلمسازان و هنرمندان حوزه های مختلف با تدریس اساتید مجرب کشوری برگزار می شود.
رئیس حوزه هنری همدان اجرای طرح 'خرداد تا بهمن' در 9 بخش و با هدف معرفی گسترده آثار تولیدی حوزره هنری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های این نهاد برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح آثار مکتوب، آلبوم، لوح فشرده، فیلم و آثار تجسمی به همراه پدیدآورندگان آثار و نیز فعالیت های حوزه هنری در 15 سال گذشته به عموم مردم معرفی می شوند.
حسینی افزود: در این طرح به آینده همدان از منظر هنر، معرفی هنرمندانه دستاوردهای انقلاب پرداخته می شود و همچنین شب های هنر انقلاب اسلامی با حضور نخبگان، شاعران، نویسندگان و هنرمندان همراه با رونمایی از آثار برگزار می شود.
حوزه هنری در اوایل انقلاب تاسیس شد و در همدان از پانزده سال پیش فعالیت خود را در شاخه‌های هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، ادبیات، طنز، پویانمایی، سینما و عکاسی آغاز کرد.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.