رسول منعم روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هیات‌های ورزشی و جامعه ورزش و جوانان همدان به همراه آحاد مردم در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم می کنند.
وی بیان کرد: ورزش استان همدان با حضور پرشور در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید عهد کرده و با پیروی از رهنمودها رهبر معظم انقلاب، روز باشکوهی را رقم می زنند.
منعم افزود: برای حضوری هماهنگ و یکپارچه در این راهپیمایی قرار است فردا راس ساعت 10 صبح با تجمع در مقابل درب اداره کل ورزش و جوانان همدان، در این مراسم شرکت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و فردا نیز به وظیفه خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل خواهند کرد.
منعم یادآور شد: روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است و ملت ایران اسلامی همچون سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه می یابند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال با ابتکار امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نام روز قدس نام گرفت تا تجلی حمایت همه مسلمانان جهان از آزاد سازی قدس و مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر قدس باشد.
همدان دارای بیش از 75 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.