سرهنگ حمید چراغی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش تقریبی این اراضی 65 میلیارد و 590 میلیون ریال ارزیابی شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 420 هکتار از اراضی دولتی استان رفع تصرف شد، گفت: این اراضی در شهرستان های همدان، نهاوند، تویسرکان، ملایر، بهار و اسدآباد با دستور دادستان، همکاری نیروی انتظامی، مدیریت املاک و حقوقی و عوامل حفاظت از اراضی و حریم راه این اداره رفع تصرف شد.
سرهنگ چراغی بیان کرد: در همین ارتباط 27 مورد در شهرستان همدان، سه مورد در نهاوند، چهار مورد در تویسرکان، سه مورد در ملایر، یک مورد در بهار و 2 مورد در اسدآباد رفع تصرف انجام شده است.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی همدان گفت: ارزش تقریبی کل زمین‌ های رفع تصرف شده استان در سال گذشته 424 هزار و 343 میلیون ریال ارزیابی می شود.
سرهنگ چراغی بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی اداره کل به صورت 24 ساعته در دو شیفت گشت‌زنی، از اراضی ملی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی می کنند.
وی یادآورشد: امیدواریم هر شهروند برای برخورد با افراد سودجو و حفظ منابع ملی و دولتی به عنوان اموالی که متعلق به همه مردم است، یک نیروی حفاظت از اراضی باشد.
سرهنگ چراغی تاکید کرد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تعرض به منابع ملی و دولتی با شماره تلفن 38261140 تماس حاصل کنند.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.