سرهنگ مصطفی ابرهام عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تصرفات شامل پنج قطعه زمین که شامل 2 قطعه زمین به متراژ 350مترمربع و 600 متر مربع واقع در پلاک 45 فرعی از 2958 اصلی سرتک شهرستان قلعه گنج و 3 قطعه زمین به متراژ 75هزار متر مربع واقع در پلاک های 1557 فرعی از 2 اصلی و 1621 فرعی از 2 اصلی شهرک آزادگان و شهرک صنعتی شهرستان کهنوج است .
وی تصریح کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده63 میلیارد و 550 میلیون ریال می باشد که با اقدام به موقع نیروهای حفاظت از اراضی جنوب استان کرمان رفع تصرف فوری شد.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی جنوب کرمان بیان کرد: متصرفان با انجام عملیات ساختمانی از جمله دیوار کشی قصد تصرف این اراضی را داشتند .
وی خاطر نشان کرد : یکی از وظایف یگان حفاظت از اراضی، حفاظت از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرهاست لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به این یگان اطلاع دهند تا اجازه تصرف به افراد سودجو داده نشود.
سرهنگ ابرهام گفت: اگر شهروندان قصد خرید املاک و اراضی در محدوده و حریم شهرها را دارند ابتدا استعلامات لازم را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام دهند تا ناخواسته جز متصرفان اراضی دولتی قرار نگیرند.
اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هفت شهرجیرفت ،کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب و فاریاب را پوشش می دهد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشار: بهنام احمدی *
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.