محسن نظیری آستانه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه افزود: این آثار علاوه بر مرکز استان در تمامی شهرها و بخش های همدان پخش شد اضافه کرد: مردم انیمیشن های راه یافته به جشنواره پویانمایی را روزانه در 2 تا سه نوبت به تماشا می نشینند.
معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان اظهار کرد: نمایش های شاد هنرمندان شاخص کودک نظیر آقاجون سلیمون، خاله نرگس و عروسک ها، خاله شادونه، عمو بهروز و قل قلی، عمو مهربان و عمو مهرداد در مکان های عمومی پیش بینی شده در تپه عباس آباد، گنجنامه و پیاده راه بوعلی به اجرا درآمد.
نظیری آستانه عنوان کرد: این برنامه ها مورد استقبال کودکان و والدین آنها قرار گرفته و فضای شادی و نشاط را در استان ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های جنبی جشنواره پویانمایی تلویزیونی، برگزاری داوری مردمی جشنواره توسط 15 کودک و نوجوان منتخب است.
معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان اظهار کرد: 15 تن از مادران نمونه و منتخب نیز کیفیت آثار ارائه شده برای کودکان را بررسی و امتیاز می دهند.
نظیری آستانه افزود: برنامه های جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از شبکه های یک، دو، سه، پنج، شما، نمایش، جام جم و آموزش به صورت زنده در حال پخش است.
نخستین جشنواره ملی پویا نمایی از 15 اردیبهشت در همدان آغاز به کار کرد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.