به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از بخش قلب بیمارستان بوعلی همدان، افزود: یکی از دلایل دستیابی به این جایگاه بهره گیری از توان بخش خصوصی است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همدان یک استان گردشگرپذیر است باید گردشگری سلامت در این استان راه اندازی و تقویت شود.
استاندار همدان بیان کرد: برگزاری 2 اجلاس بزرگ آسیایی و بین المللی در این استان و انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میلادی، زمینه خدمت این استان به کشور را فراهم می کند.
نیکبخت افزود: طرح تحول نظام سلامت به خوبی در استان اجرا و در یک و نیم سال گذشته 900 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی همدان اضافه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این آیین گفت: برنامه های متعددی برای هفته سلامت با شعار پوشش همگانی 'سلامت برای همه، در هر کجا' پیش بینی شده است و در این هفته 60 طرح با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان بهره برداری می شود.
حبیب الله موسوی بهار افزود: طی چند سال گذشته بخش خصوصی همگام با بخش دولتی در راستای توسعه سلامت استان گام برداشته است.
وی اضافه کرد: به زودی کلینیک افق و بنیاد خیریه جابریان بهره برداری می شود که افتتاح این طرح ها می تواند علاوه بر کمک به حوزه سلامت استان، در حوزه اشتغالزایی نیز موثر واقع شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: مایل به هدایت گردشگری سلامت به سمت بیمارستان های بخش خصوصی هستیم تا از ظرفیت این بخش برای درمان بیماران خارجی استفاده شود.
موسوی بهار گفت: ساخت بیمارستان 300 تخت خوابی در ردیف بودجه امسال گنجانده شد با این وجود می شود این طرح را تا بیش از 500 تخت نیز افزایش داد.
بخش آنژیوگرافی جراحی قلب بیمارستان بوعلی همدان روز پنجشنبه در آیینی با حضور مسئولان استانی بهره برداری شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.