به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار حکیمانه است که می تواند مشکلات اقصادی کشور را برطرف کند.
وی افزود: با عمل به این شعار استقلال اقتصادی برای ما به وجود می آید و از وابستگی به دشمنان و قدرت های خارجی جلوگیری می شود.
امام جمعه نهاوند ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را از دیگر مزایای حمایت از تولیدات داخلی ذکر کرد و افزود: یکی از مشکلات کشور که امروز دشمن از این طریق ما را مورد تهاجم قرار می دهد بحث بیکاری در جامعه است که در صورت حمایت از تولیدات داخلی و مصرف آن از سوی مردم موضوع اشتغال رونق گرفته و دشمن مجبور به عقب نشینی می شود.
وی استفاده از شبکه های مجازی داخلی را از جمله مصادیق حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان ما برای فشار بر جمهوری اسلامی از فضای مجازی استفاده زیادی می برند که در این زمینه استفاده از شبکه های ارتباطی داخلی باعث می شود که آنان نتوانند اقتصاد ما را تحت تاثیر قرار دهند.
حجت الاسلام مغیثی نیا در این زمینه گفت: دشمن یا تسلیم خواسته ما می شود و در زمینه استفاده از تلگرام مطالبات ما را برآورده می کند و یا اینکه ما با استفاده از شبکه های داخلی دست رد به سینه آنها زده و توطئه های آنها را خنثی می کنیم .
وی افزود: مخالفان ما امروز از طریق تلگرام علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن فضای فرهنگی جامعه به دنبال آن هستند که در معاملات اقتصادی نیز دخالت کنند.
خطیب جمعه نهاوند در ادامه گفت: عید سعید مبعث یکی از بزرگترین اعیاد ما مسلمانان است که خداوند بر ما منت گذاشته و نعمت هدایتگر را برایمان فرستاده لذا باید به شکرانه این نعمت بزرگ شکر خدا را به جا آورده و اعمال عبادی را در این روز به جا آوریم.
7525 /2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.