سرهنگ پاسدار شهرام صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 55 واحد مسکونی برای افراد بی سرپرست و محروم در این استان ساخته شد.
وی با بیان اینکه افراد نیازمند از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، دهیاران، شوراها، روحانی روستا و پایگاه مقاومت به بسیج سازندگی معرفی می شوند اضافه کرد:هزینه های مورد نیاز ساخت مسکن برای محرومان از سوی کمیته امداد امام خمینی، بسیج سازندگی و خیران تامین می شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه همدان اظهارکرد: برخی از خانواده های شهدا و ایثارگران نیز فاقد سرپناه بودند که برای آنها در قالب طرح محرومیت زدایی خانه احداث شده است.
سرهنگ صادقی بیان کرد: مرمت نما، دیوار کشی حیاط، ساخت سرویس بهداشتی، آشپزخانه، ایزوگام، نقاشی و سیمان کاری 35 مسجد نیز سال گذشته در این استان انجام شد.
وی گفت: به دنبال اجرای طرح اردوهای هجرت دانش آموزی و دانشجویی، نقاشی 102 مدرسه واقع در مناطق محروم این استان توسط بسیج محلات صورت گرفت.
مسئول بسیج سازندگی سپاه همدان بیان کرد: 84 واحد مسکونی محرومان نیز در سال گذشته به سرویس بهداشتی و حمام مجهز شدند.
سرهنگ صادقی یادآوری کرد: 14 خانه عالم سال گذشته توسط بسیج سازندگی احداث شد که در این ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی همکاری لازم را نداشت.
وی ساخت و مرمت سه مورد غسالخانه در سه روستا را از دیگر اقدام های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی سپاه همدان در سال گذشته برشمرد.
وی تاکید کرد: بسیج سازندگی پیش از اجرای طرح محرومیت زدایی اقدام به نیاز سنجی با همفکری و مشاوره دهیاران و شوراهای روستاها و مناطق محروم می کند.
سرهنگ صادقی اضافه کرد: 32 پایگاه مقاومت بسیج سال گذشته بهره برداری شد که ساخت هر یک از آنها 100 تا 150 میلیون ریال هزینه داشت.
65 طرح محرومیت زدایی سال 95 توسط بسیج سازندگی در استان همدان اجرا و بهره برداری شده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.