بابک بختیاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سال 96 در مجموع 72 هزار و 436 مورد درخواست برای صدور کارت هوشمند ملی در این شهرستان اخذ شد.
وی افزود: 73 هزارو 903 مورد کارت هوشمند ملی سال گذشته صادر و 75 هزارو 426 قطعه کارت تحویل متقاضیان شد.
بختیاری بیان کرد: از سال 92 تا پایان سال 96 از زمان شروع طرح کارت هوشمند ملی، تعداد 148 هزار و 528 مورد درخواست اخذ شد.
وی ادامه داد: از این تعداد 133 هزارو 897 قطعه کارت هوشمند ملی صادر و 129 هزارو 616 قطعه کارت به متقاضیان تحویل داده شد.
وی گفت: در حال حاضر حدود 19 هزار کارت هوشمند ملی در دست صدور داریم که بزودی تحویل متقاضیان می شود.
رئیس اداره ثبت احوال ملایر با بیان اینکه صدور کارت هوشمند ملی تا پایان سال 97 تمدید شد، از شهروندان ملایری درخواست کرد: واجدان شرایطی که تاکنون نسبت به اخذ کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند، در اوایل سال برای اخذ کارت خود به دفاتر مربوطه در سطح شهر مراجعه کنند.
بختیاری بیان کرد: پیش بینی می کنیم امسال از 35 درصد باقیمانده جمعیت شهرستان، حدود 30 درصد از جمعیت واجد شرایط پوشش داده شود و کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.
وی تکمیل طرح صدور کارت هوشمند ملی را از اولویت های مهم این سازمان در سال 97 برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تدابیری که اندیشیده شده، این طرح تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
بختیاری همچنین صدور 15 هزارو 551 جلد شناسنامه مکانیزه را از دیگر اقدامات در سال 96 برشمرد و افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل صدور شناسنامه مکانیزه در این شهرستان رشدی 11 درصدی داشته است.
وی انجام 148 مورد تغییر نام، 379 مورد تغییر نام خانوادگی و رسیدگی به یک هزار و 300 فقره درخواست در هیات حل اختلاف و صدور رای را از دیگر اقدامات در سال گذشته عنوان کرد.
وی همچنین تثبیت و ارتقای شرایط کنونی اداره ثبت احوال ملایر پس از طرح صدور کارت هوشمند ملی را از دیگر اولویت ها در سال جاری عنوان کرد و گفت: سال گذشته در تمامی شاخص های مد نظر رشد خیلی خوبی داشتیم و جزو اداره های برتر بودیم.
به گزارش ایرنا، صدور طرح کارت هوشمند ملی توسط سازمان ثبت احوال کشور از سال 92 آغاز شد که این طرح تا پایان سال 97 تمدید شد و تمامی خدمات تنها با ارائه کارت هوشمند ملی امکان پذیر است.
ملایر 300 هزار نفر جمعیت دارد که تاکنون 65 درصد از واجدان شرایط در این شهرستان کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.