سرهنگ سعید اسماعیلی روز پنجشنه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک دستگاه کامیون شامگاه چهارشنبه در جاده تویسرکان به سمت مبارک آباد در حال تردد بود که با سه دستگاه پراید برخورد کرد.
وی اضافه کرد: کامیون ابتدا با خودروی پراید هاچ بگ برخورد و آن را از جاده اصلی به بیرون از مسیر پرت می کند.
وی ادامه داد: سپس این کامیون بر روی یک دستگاه سواری پراید قرار می گیرد که منجر به کشته شدن 2 سرنشین عقب این وسیله نقلیه می شود.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان افزود: سواری پراید بر اثر برخورد کامیون با یک دستگاه پراید دیگر که هم مسیر با آن در حال تردد بود، یک سانحه خسارتی را نیز رقم زد.
سرهنگ اسماعیلی گفت: پنج تن در این تصادف زنجیره ای مصدوم شدند که جراحت آنها سطحی بوده و در محل مداوا شدند.
وی افزود: سرنشینان سه دستگاه پراید اعضای یک خانواده تویسرکانی بودند که برای تفریح به همراه میهمانان اراکی به خارج از منزل آمده بودند.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: راننده کامیون پس از بروز سانحه رانندگی متواری شده ولی کامیون در صحنه تصادف باقی مانده است.
سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه سرعت بالا عامل بروز این سانحه فوتی ارزیابی شده است، احتمال داد که راننده کامیون به علت نداشتن گواهینامه از محل سانحه متواری شده باشد.
به گزارش ایرنا، 19 تن از 24 اسفند سال گذشته تا پایان 15 فروردین امسال در سوانح جاده ای استان همدان جان خود را از دست دادند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.