سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شمار تیم های حاضر در جاده های این استان حدود 40 درصد افزایش داشته است.
وی یادآوری کرد: پیشتر 70 تیم اقدام به رصد و کنترل محورهای ارتباطی این استان می کردند که با قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و افزایش تردد، 50 تیم دیگر به این گروه ها افزوده شد.
وی با بیان اینکه برای داشتن سفری ایمن و بدون دغدغه توجه به توصیه های دلسوزانه پلیس ضروری است، گفت: یکی از اولویت های پلیس در نوروز 97 برخورد با تخلفات حادثه ساز با هدف پیشگیری از بروز سوانح فوتی است.
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل بروز سوانح جاده ای به ویژه در ایام نوروز، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است.
وی اضافه کرد: مسافران نوروزی در طی روز به گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری می پردازند و با وجود خستگی و خواب آلودگی، اقدام به ادامه مسیر بدون استراحت کافی می کنند.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهارکرد: خستگی و خواب آلودگی راننده منجر به کاهش تسلط وی به خودرو و جاده می شود و بیشتر مواقع خروج از جاده اصلی و واژگونی خودرو را در پی دارد.
سرهنگ عزیزی تاکید کرد: مسافران نوروزی عجله ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند و با آرامش رانندگی کرده و از فضای پیرامونی لذت ببرند.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند جاری آغاز و تاکنون 2 مورد سانحه، منجر به فوت 2 تن در جاده های استان همدان شده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.