به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو در حوالی عوارضی آزادراه قزوین - رشت، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه سمند در این آزادراه واژگون شده و 2 سرنشین خودرو نیز به علت شدت جراحت های وارده فوت شده اند.
به گفته وی، برابر اعلام کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه تجاوز از سرعت مجاز بوده است.
سرهنگ بیگلری در پایان به رانندگان توصیه کرد تا هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، انحراف های ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کشف 110 راس گاو هلندی بدون مجوز در تاکستان
**فرمانده انتظامی تاکستان نیز از کشف 110 راس گاو هلندی بدون مجوز حمل در بازرس از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول فراهانی اضافه کرد: ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزادراه زنجان - قزوین به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به کشف 110 راس دام از نوع گاو هلندی در این خودرو، یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش احشام کشف شده 20 میلیارد ریال بوده که به اداره دامپزشکی تاکستان تحویل داده شد.
این مسئول انتظامی در پایان افزود: از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.