سرهنگ نور خدا شاکرمی روز شنبه در آیین تقدیر و تجلیل از فرماندهان برتر در تیپ 316 زرهی عنوان کرد: تلاش های یکساله این یگان در حوزه آمادگی رزمی، ارتقای توان کاری و توجه به وظایف جزء شاخص ترین ملاکهای بود که در مجموعه یگانهای نیروی زمینی به ظهور رسید و این نشان از تعهد و اهتمام شما به امر آموزش و انضباط است.
وی اضافه کرد: کسب این عنوان به معنای پایان تلاش ها نیست بلکه آغاز یک راه جدید برای دستیابی به توفیق های بیشتر است.
وی ادامه داد: نیروهای این یگان باید برای دستیابی به هدف های بهتر و مهمتر برای ارتقای وضعیت موجود تلاش کنند و در مسیر تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا قدم های بلندتری را بردارند.
فرمانده تیپ 316 زرهی ارتش اظهارکرد: تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح کشور موجب شده دشمن به خود اجازه و فکر تعرض به این مرز و بوم را ندهد.
سرهنگ شاکرمی گفت: امروز ایران در قلب منطقه ای آشوب زده دارای بالاترین سطح امنیت و آرامش است و این با رشادت های نیروهای مسلح، حمایت های مردم و رهبری قاطعانه و مدبرانه فرمانده کل قوا فراهم شده است.
وی یادآوری کرد: امسال شاهد نتایج ناخوشایند حضور بیگانگان در منطقه به ویژه فعالیت های گروه های معاند و تکفیری و یا حرکاتی مذبوحانه در سطح داخلی بودیم.
وی افزود: این موضوعات تاثیری در انسجام ملی ملت ایران و پایبندی به آرمان های انقلاب نداشت و تداوم این اتحاد و اطاعت از رهبری رمز بقای کشور است.
رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان نیز گفت: باید تمام فعالیت ها رنگ اخلاقی به خود بگیرد و اینگونه نباشد که توجه به مبحث نظامی گری ما را از توجه به موضوع اخلاق غافل کند.
حجت الاسلام علی محمدی توجه به اخلاق را سنگ زیر بنای تعالی یافتن کارها برای خدا دانست و ادامه داد: توجه به ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی و دینی سربازان از مهمترین اهداف عقیدتی سیاسی در سال 97 است.
در این مراسم به 25 تن از فرماندهان گردان ها، گروهان ها و دوایر و قسمت های که در ارزیابی سال 96 از سوی هیات های بازدید کننده از ستاد کل نیروهای مسلح ارتش و نیروی زمینی و قرار گاه های عملیاتی موفق به کسب بالاترین امتیاز شده بودند جوایزی اهدا شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.