به گزارش ایرنا، کریم حمیدوند روز یکشنبه در نشست اعضای کمیته برنامه ریزی نهاوند، افزود: برخی از دستگاه های اداری هنوز نتوانسته اند برای انجام طرح های خود قراردادی امضا کنند که این مساله نشان دهنده کم کاری آنهاست.
وی از اختصاص 13 میلیارد و 320 میلیون ریال اعتبار برای روستاهای بدون دهیار و مناطق عشایری خبر داد و گفت: این اعتبارات با هدف توسعه و حمایت مناطق یاد شده، اختصاص یافت.
وی با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار برای سراب فارسبان، گفت: اگر اعتبارات تخصیصی هزینه نشود، سال آینده اعتباری برای این منطقه از سوی کمیته برنامه ریزی پیش بینی نمی شود.
حمیدوند گفت: امسال به منظور توسعه بخش کشاورزی و بازسازی نهرها 40 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد و علاوه بر آن جهاد کشاورزی نهاوند توانست از محل منابع ملی 26 میلیارد ریال دیگر جذب و هزینه کند.
وی در خصوص برخورد با دست فروشان در ایام پایانی سال گفت: در ایام منتهی به سال جدید راهبرد ما حفظ وضع موجود و جلوگیری از گسترش این پدیده است اما سال آتی با توجه به اینکه دست فروشان عامل سد معبر هستند، با این قشر برخورد قانونی می شود.
شهردار نهاوند نیز در این جلسه با بیان اینکه این شهر مشکلات بسیاری دارد که مهمترین آنها ساخت و سازهای غیرمجاز و وجود سد معبر است، گفت: بنا داریم با همکاری ادارات مسئول با این دو پدیده برخورد قاطعی داشته باشیم.
محمد حسین پور زیباسازی مبلمان شهری، لکه گیری آسفالت و رسیدگی به فضای سبز شهری را مهمترین اولویت های خود برشمرد.
نهاوند به لحاظ داشتن آب و هوای مساعد و وجود سراب های زیبا، در زمینه گردشگری طبیعی مورد توجه مسافران داخلی و خارجی است.
این شهرستان با دارابودن جمعیتی نزدیک به 185 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب همدان واقع شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
7525 /2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.