عباس صوفی روز شنبه در حاشیه رونمایی از تبلیغات محیطی همدان در رویداد 2018 در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرداری همدان متولی تبلیغات این رویداد مهم است و از ماه ها قبل برای استفاده از شیوه های تبلیغاتی موثر تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون زیرساخت ها و ابزار لازم برای نصب یکصد المان در سطح شهر همدان با موضوعات متنوع انجام شده با این وجود در طول سال تعداد آنها افزایش می یابد.
صوفی در ادامه گفت: مجموعه شهرداری همدان از تمام توانایی و پتانسیل علمی و تجربی خود برای تبلیغات گسترده و موثر در جریان رویداد بین المللی 2018 استفاده می کند و باید از این فرصت مطلوب برای معرفی ظرفیت های مختلف سطح شهر به ویژه تاریخی و گردشگری استفاده شود.
شهردار همدان با اشاره به برنامه های آماده سازی شهری در استقبال از سال جدید و نیز رویداد 2018 خاطرنشان کرد: هم اکنون علاوه بر اجرای عملیات ساماندهی ورودی های شهر ، زیباسازی منظر شهری نیز در دستور کار قرار گرفته ضمن اینکه فضاسازی مناسب رفاهی و تفریحی نیز برنامه ریزی شده و به بهترین شکل ممکن آماده میزبانی از این رویداد مهم بین المللی است.
به گزارش ایرنا، استان همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده و همچنین در آبان ماه سال آینده این استان میزبان بیش از 150 کشور و 500 عضو وابسته با سازمان جهانی گردشگری در بیست و دومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.