به گزارش ایرنا، محمودرضا عراقی عصر پنجشنبه در همایش نقش حقوق شهروندی در توسعه گردشگری اظهار کرد: توسعه گردشگری به طور قطع به ارتقا حقوق شهروندی کمک شایانی می کند و هدف دولت تدبیر و امید برقراری عدالت اجتماعی در کشور و نیز ایجاد ارتباط حسنه با جهانیان مطابق با رویکرد ایرانی – اسلامی است.
وی اضافه کرد: اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی در تعامل سازنده با دنیا نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت و اکنون دولت در عرصه های مختلف نسبت به رعایت و ارتقا حقوق شهروندی توجه و تاکید جدی دارد.
عراقی بیان کرد: تمام اهداف ما در عرصه های بین المللی به ویژه میزبانی رویدادهای مهم از جمله 'همدان 2018' تعامل سازنده با دنیا و خنثی کردن ایران هراسی است.
وی افزود: شهر همدان در سال میلادی 2018، در واقع در سال آینده میزبان رویدادهای مهم گردشگری در قاره آسیا و نیز سازمان جهانگردی است.
عراقی با بیان اینکه سازمان جهانگردی 450 شرکت خصوصی، عمومی و دانشگاهی عضو دارد که از هم اکنون برای میزبانی رویداد '2018 همدان' تبلیغات خود را شروع کرده اند بیان کرد: باید از این فرصت برای شناساندن ظرفیت های مهم استان همدان در عرصه های مختلف استفاده لازم را داشته باشیم.
دبیر موسسه مردم نهاد گسترش آگاهی های تفکر محور نیز در این آیین گفت: همدان هم اکنون نمونه سمن های کشور است و سمن های جوان همدان برای نخستین بار در کشور شکل گرفت و سپس توسط سایر استان ها الگو برداری شد.
علیرضا شهبازی افزود:هم اکنون همدان دارای مجمع استانی سمن ها است و هشت کمیسیون تخصصی نیز در این مجمع فعالیت مستمر دارند.
وی خاطرنشان کرد: همدان اکنون پیشتاز فعالیت مدنی در کشور است و به عنوان برند در فعالیت مدنی کشور فعالیت دارد.
اکنون 400 سمن در سطح همدان فعال است.
همایش نقش حقوق شهروندی در توسعه گردشگری همدان با حضور دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی برگزار شد.
مولاوردی در سفر یک روزه خود پس از حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به شهدای همدان در شورای اداری شرکت کرد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.