به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسئولان استانی در شهرستان فامنین، خواستار تامین تجهیزات و نیروی متخصص در بیمارستان فامنین شد.
وی با بیان اینکه شهرستان فامنین جزو مناطق محروم این استان ارزیابی می شود، ادامه داد: با همه استحقاق مردم این منطقه، اما محرومیت های بسیاری در این شهرستان حاکم است که انتظار می رود به علت قرار گرفتن فامنین در مسیر تردد مسافران و بالا بودن نرخ سوانح فوتی، امکانات حوزه بهداشت و درمان آن نیز افزایش یابد.
نیکبخت بیان کرد: رفع کمبود تجهیزات و پزشکان متخصص در بیمارستان فامنین مستلزم توجه و رسیدگی بیشتری است تا در شان مردم منطقه شود.
حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه فامنین نیز در این نشست مشترک با اشاره به کمبود ظرفیت های درمانی این شهرستان، گفت: خدمات سونوگرافی و آمبولانس های این شهرستان بسیار قدیمی است و بسیاری از انواع این خدمات نیازمند به روز رسانی است.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور شرکت در چهارمین کنگره ملی شهدای علوم پزشکی به همدان سفر کرده است.
بازدید از وضعیت بیمارستان 2 شهرستان فامنین و بهار و بررسی طرح های این بیمارستان ها از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در سفر به همدان است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.