به گزارش ایرنا مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در این خصوص گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و در سه سالن ابن سینا ، الوند ، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه های استان برپا شد.
علی اصغر رحمانی پاک روان افزود:90 مشارکت کننده از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند و در زمینه های انواع صنایع دستی، تزیینات سفره هفت سین، انواع گل های طبیعی و مصنوعی، شیرینی و شکلات به ارایه کالا و خدمات می پردازند.
وی با بیان اینکه تنوع شرکت کنندگان در این دوره و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها از محاسن این نمایشگاه است ادامه داد:شرکت واحدهای تولیدی توانمند استان و واحدهای توزیعی متنوع از ویژگی های این نمایشگاه است.
وی بیان کرد: استقبال فراوان مخاطبان و مشارکت کنندگان از این نمایشگاه در سال های گذشته ثابت کرد که شرکت نمایشگاه های بین المللی استان در زمینه برگزاری آن موفق عمل کرده و توانسته است اعتماد همگان را جلب کند .
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از تاریخ 10تا 15 اسفند ماه در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌ توانند از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.
1181/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.