به گزارش ایرنا پرویز سروری در سخنرانی پیش از خطبه این هفته شهر همدان افزود: دشمنان نظام اسلامی در ناآرامی های اخیر سعی در گسترش آن داشتند و اگر بصیرت مردم نبود کشور با خسارت های جدی مواجه می شود.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی ها در تلاش هستند تا با سیاه نمایی مفرط درباره شرایط ایران و با بزرگ نمایی مشکلات این کشور را ناکارآمد جلوه دهند.
وی گفت: دشمن با تحریک دراویش سعی کردند در داخل کشور اذهان مردم را به این متوجه کنند در داخل کشور هر روز اعتراض و اغتشاش است و این را القا کنند که ایران که نقطه قوت اش امنیت است دیگر امن نیست.
وی افزود: امن بودن ایران با وجود تنوع قومیت، مذهب و عقاید سیاسی و شرایط کشورهای منطقه موجب حیرت دشمنان شد و در این راستا برنامه های پیچیده ای برای ناامن کردن ایران طراحی کردند.
وی ادامه داد: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و ایجاد آشوب کوچک، زمینه را برای نآارامی های وسیع تر، ضربه زدن به امنیت و فراهم کردن زمینه ناکارآمدی نظام مهیا کردند تا بگویند ایران قادر نیست نا آرامی ها را کنترل کند.
وی گفت: آمریکا قدرت دریایی، هوایی و زمینی برتر جهان را دارد ولی ایران در چهار دهه با اتکا به قدرت الهی در همه عرصه ها به آمریکا ضربه سختی وارد کرده است.
سروری ادامه داد: انقلاب اسلامی در جریات انقلاب و پس از آن به قدرت غربی و شرقی تکیه نکرد ولی با وجود تحریم و توطئه های مختلف ملت ایران با اتصال قدرت لایزال الهی پیروز شد.
وی گفت: ایران بزرگترین طرح آمریکا در منطقه مبنی بر تجزیه کشورهای اسلامی، در مقابل هم قرار دادن آنها و غارت کردن اموال این کشورها را ناکام گذاشت.
وی راه اندازی گروهک داعش را دیگر ترفند استکبار دانست و اضافه کرد: ایران با مقاومت اسلامی توانست نطفه داعش را درون خود خفه کند و اجازه ندهد این گروهک شکل بگیرد هر چند هم اینک برای نزدیک کردن داعش به ایران این گروهک را به افغانستان منتقل کردند.
وی بیان کرد: طرح آمریکا برای انتقال پایتخت از تلاویو به بیت المقدس نیز ناکام ماند و حتی حامیان استکبار با این طرح همراهی نکردند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.