علی اکبر شاهمردی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سانحه رانندگی ساعت 15 روز گذشته به تیم های هلال احمر اطلاع رسانی شد.
وی اضافه کرد: پس از حضور تیم های امدادی در محل حادثه عملیات رها سازی سه تن از سرنشینان این وسیله نقلیه انجام شد.
وی ادامه داد: این خودرو دارای 6 سرنشین بود که 2 تن از آنها فوت و چهار تن دیگر مصدوم و مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان نیز اظهار کرد: این 6 سرنشین اعضای یک خانواده شامل سه زن، یک مرد و 2 کودک بودند که در حال بازگشت از سفر در پیچ زرق دچار سانحه شدند.
سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: زن 35 ساله هنگام رانندگی به علت حواس پرتی و بی توجهی به جلو از مسیر اصلی خارج و از پل به پایین سقوط می کند.
وی اضافه کرد: خودرو بعد از خروج از بالای پل واژگون شده و با قسمت سقف به پایین سقوط می کند که در این سانحه راننده و سرنشین جلو در دم فوت می کنند.
طبق آخرین آمار ارئه شده از سوی پزشکی قانونی، 416 تن در سوانح رانندگی درون و برون ‌شهری استان در 9 ماهه امسال جان خود را از دست دادند که 320 تن از جان‌ باختگان مرد و 96 نفر نیز زن بودند.
از این تعداد 287 تن در جاده‌های برون شهری، 54 نفر در معابر درون شهری، 25 نفر در معابر خاکی و روستایی و 50 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.