به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده شهید طالبیان در شهرستان نهاوند، افزود: شهید طالبیان از مجاهدان راه خدا بود و با اخلاص برای پیاده شدن احکام الهی در برابر طاغوت ایستاد و سختی های زیادی را در این راه متحمل شد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان همدان از این شهید یاد می کنند و این نشان دهنده جایگاه والای شهید طالبیان در مبارزه با طاغوت است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهید طالبیان با اخلاصی که برای خدا داشت، توانست جوانانی مانند گروه ابوذر را راهنمایی و هدایت کند و به یقین و ایمان آنها بیفزاید.
وی اضافه کرد: پیام خون این شهید و پرچمی را که بر افراشته باعث می شود کسانی که دل به نظام سپرده اند با دیدن آن نسبت به انقلاب امیدوارتر و کسانی که کینه از انقلاب دارند با دیدن آن ناامید شوند.
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه اجر خانواده و به ویژه همسر شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: شهیدان همواره در جوار رحمت الهی قرار می گیرند و لذا این خانواده شهدا هستند که سختی های پس از او را تحمل می کنند.
به گزارش ایرنا، شهید محمد طالبیان پیش از پیروزی انقلاب از مبارزان علیه طاغوت بود و به عنوان معلم گروه ابوذر با آنها ارتباط داشت و در این راه چند سالی را نیز در زندان به سر برد و شکنجه شد.
این شهید در سال 1370 در یک عملیات برون مرزی علیه گروه تروریستی منافقین به اسارت درآمد و به شهادت رسید و هم اکنون جسد وی مفقود الاثر است.
اخبار مهم ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
7525/209
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.