بابک صمدیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سخت ترین روزهای زندگی خود را در این چند هفته سپری کردم و با حمایت مسئولان و تلاش بازیکنان توانستیم بدون شکست بازی ها را به پایان ببریم.
وی اضافه کرد: گروه سه لیگ 2 فوتبال، سخت ترین گروه در این رقابت ها بود و تیم های قدرتمندی حضور داشتند و حتی با یک برد بیشتر می توانستیم شانس صعود داشته باشیم اما همین که توانستیم در لیگ 2 باقی بمانیم نیز کار ارزشمندی بود.
صمدیان اظهار کرد: تمامی بازیکنان به رغم دریافت کم مالی، از جان مایه گذاشتند و این موفقیت باعث شد تا ارزش کار آنها بیشتر مشخص شود و حالا از مسئولان انتظار داریم تا باقی مانده طلب آنها را پرداخت کنند.
وی در خصوص آینده تیم شهرداری همدان گفت: هنوز نسبت به وضعیت این تیم در ادامه تصمیم گیری نشده و امیدوارم با تداوم حمایت ها و بستن تیمی قدرتمند بتوان سال آینده جشن صعود برپا کرد.
صمدیان افزود: تیم شهرداری، خانه بازیکنان مستعد و بومی همدان است و در کنار آنها تلاش چند بازیکن غیربومی را نیز شاهد بودیم که توانستند با حداقل هزینه، نسبت به حفظ امتیاز تیم اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مدیریت باشگاه شهرداری نیز به رغم تنگناهای مالی در این مدت حمایت های خوبی داشت، اظهار کرد: شهردار همدان نیز در راس امور حمایت لازم را انجام داد.
صمدیان گفت: هر 2 تیم پاس و شهرداری نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته 2 فوتبال هستند و امیدوارم تیم پاس نیز در آخرین بازی خود در این لیگ موفق عمل کند.
وی یادآور شد: همدان از استعدادهای بومی بالقوه برخوردار است و با حمایت های مالی لازم می توان در برنامه ای میان مدت بازهم به لیگ برتر کشور بازگشت.
تیم شهرداری در گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد و روز گذشته با برتری مقابل پالایش آبادان در لیگ دسته 2 کشور باقی ماند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.