به گزارش ایرنا، در رقابت امروز در بازی نخست تیم بیست کرج با نتیجه 4 بر صفر تیم هیات فوتبال چالوس را برد و در بازی دوم نیز تیم جنوب غرب(تهران) با نتیجه 3 بر 2 تیم شهرداری تبریز را شکست داد.
پنج تیم حاضر در دور رفت این مسابقات هرکدام چهار بازی انجام دادند که در نهایت با برتری تیم جنوب غرب(تهران) با کسب 12 امتیاز، تیم پارس آرا شیراز باکسب 9 امتیاز ، تیم بیست کرج با کسب 6 امتیاز، تیم هیات فوتبال چالوس با کسب 3 امتیاز و تیم شهرداری تبریز بدون امتیاز پایان یافت.
مسئول برگزار کننده مسابقات به ایرنا گفت : دور رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور همزمان در چهار شهر چالوس، قم، بوشهر و قزوین برگزار می شود که با توجه به عدم حضور تیم هایلی تهران این مسابقات در چالوس با حضور 5 تیم به صورت دوره ای برگزار شد.
ناهید روزبهان افزود: در این دوره از مسابقات پنج روزه رقابت دور رفت تیم ها پایان یافت و 2 هفته آینده نیز مسابقات دور برگشت آغاز خواهد شد و در نهایت 2 تیم به مرحله دوم رقابت ها صعود و تیم های قهرمان و صعود کننده به لیگ برتر مشخص خواهند شد.
نماینده فدراسیون فوتسال کشور تصریح کرد: زینب غلامی، پریا سلیمانی، سمعیه پودینه، عظیمه شکرانه، محبوبه میراحمدی و نسیم کیانی مقدم به عنوان داور و صغری محمدی نیز به عنوان ناظر داوری در این دوره مسابقات حضور دارند.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.