به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در آیین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نهاوند افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، آرمانها و ارزش های معنوی و الهی زنده شدند و هم اکنون این روشنایی تمامی جهان را نورانی کرده است.
وی گفت: انقلاب اسلامی با توکل به خدا و اتکا به جوانان خود به پیشرفت های خیره کننده ای در بخشهای مختلف از جمله بخش نظامی دست یافته و همین مساله لرزه بر اندام آنها انداخته است.
امام جمعه نهاوند افزود: امروز انقلاب اسلامی نه تنها باعث خیر و برکت در کشورمان شده بلکه به اقصی نقاط جهان صادر و به الگویی برای مظلومان جهان برای رهایی از یوغ ستمگران تبدیل شده است.
حجت الاسلام مغیثی نیا گفت: با وجود همه شکست هایی که انقلاب به استکبار وارد ساخته اما دشمن هنوز ناامید نشده بلکه آنها بدنبال این هستند که این شجره طیبه را دچار آفت کرده و از درون آنرا بپوسانند.
وی به بیان آسیب های پیش روی انقلاب که از سوی دشمن طراحی شده اشاره کرد و گفت: آفت هایی که دشمن برای درخت انقلاب در نظر گرفته فساد اخلاقی ، تهاجم فرهنگی و فساد اقتصادی مواد مخدر است که باید با هوشیاری از رخنه این عوامل به درون انقلاب جلوگیری کرد.
امام جمعه نهاوند در ادامه گفت: پایه های اساسی این انقلاب به تحلیل دوست و دشمن بر سه رکن مردم ، رهبری و اسلام و دین استوار است که نباید گذاشت هیچکدام از اینها تضعیف شود.
وی افزود: مردم به خاطر اسلام و دین با رهبری های امام راحل انقلاب کردند و آنچه که باعث شده این انقلاب همچنان باقی بماند حفظ این سه رکن است و امروز دشمن در صدد است که بین این سه پایه اصلی جدایی بیندازد و اگر مراقب نباشیم انقلاب دچار آسیب خواهد شد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هر انقلابی در دنیا به جز انقلاب اسلامی پس از مدت کوتاهی یا با شکست مواجه شده و یا رو به انحراف گذاشته است که علت آن ، هم مسیر نبودن رهبرانی بوده که آن انقلاب را هدایت کرده اند.
حسن بهرام نیا افزود: امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف شایسته حضرت امام (ره) با قدرت راه نورانی ایشان را ادامه می دهند و لذا باید از ایشان اطاعت کنیم.
وی به علل ماندگاری انقلاب با وجود همه شیطنت های دشمنان اشاره کرد و افزود: یکی از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور همیشگی مردم در صحنه با وجود همه مشکلات و برخی کم کاری ها است زیرا آنچه که برای مردم اهمیت داشته حفظ انقلاب و اسلام است.
وی ادامه داد: مردم نهاوند امروز با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که بیعت و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی مهمترین هدف آنان است.
امسال راهپیمایی 22 بهمن در بیش از یک هزار شهرستان، بخش و شهر و چهار هزار روستای ایران اسلامی برگزار شد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.