علی آقامحمدی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در اسدآباد به تشریح شخصیت انقلابی و اخلاقی امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار کرد: رفتار و گفتار امام راحل یکسان بود و همین امر موجب محبوبیت این شخصیت بزرگ نزد ملت ایران شده بود.
وی خطاب به مسئولان نظام و کسانی که در هر پست و مقامی از قبیل دهیار، بخشدار، امام جمعه و فرماندار مشغول خدمت هستند، گفت:‌ خدمت رسانی به ملتی که انقلاب را به ثمر نشانده وظیفه است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مسئولان باید زحمت بکشند و خسته شوند تا ملت آسوده باشد و به زحمت نیفتند.
وی به نقش ملت ایران در مبارزات ضد طاغوت اشاره کرد و افزود: کمک و همراهی نیروی هوایی و ارتش فراموش نشدنی است و در این راه انسان های بزرگی از دست دادیم که برای انقلاب بسیار ارزشمند بودند.
آقامحمدی خاطرنشان کرد: بسیاری از شخصیت های کشور به دلیل همراه داشتن عکس و یا نوشته ای از امام راحل سال ها زندانی و شکنجه شدند و حاج علی حمزه ای نمونه ای از افراد مبارزی است که از آب و خاک اسدآباد برخاسته است.
وی به بازگویی خاطرات انقلاب برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: مرور خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی می تواند جریان‌های اجتماعی و نظام فکری جامعه را با حوادث آن سال‌ها آشنا کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، استان همدان و شهر اسدآباد را مهد تحول‌ در گذر ایام دانست و یادآورشد: مردم این خطه در کنار دیگر نقاط کشور سال ها جنگیدند و خون دادند تا بساط حکومت پهلوی را برانداختند.
وی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن در کنار خانواده شهدا و جانبازان، افتخاری دانست که نصیب مردم شده و امروز روز قدرشناسی از ملت ایران است.
آقامحمدی گفت: آمریکا و تمام دشمنان اسلام بدانند ایستادگی و مبارزات ملت ایران تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد و ملت ایران هرگز از مسیر ولایت فقیه خارج نمی شود.
به گزارش ایرنا، مردم اسدآباد امروز از مقابل دفتر امام جمعه این شهر تا میدان طالقانی راهپیمایی کردند و با شعارهایی همچون 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده'، 'ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم' بار دیگر تبعیت از ولایت فقیه و استکبار ستیزی خود را اعلام کردند.
اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.