مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان روز شنبه در حاشیه اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز دانش آموزان کیف و کتاب های درسی را همراه خود نمی آورند و در کنار مربیان و معلمان به اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی می پردازند.
مصطفی خزایی با بیان اینکه برای نخستین بار طرح 'روز بدون کیف' همزمان با دهه فجر در مدارس استان همدان اجرا شد افزود: هدف از اجرای این طرح، انسجام بخشی به جشن های ایام الله دهه فجر در مدارس استان است تا دانش آموزان بتوانند از این فرصت برای شرکت در آیین های فرهنگی، برنامه های هنری، مسابقات ورزشی و جشن های ویژه دهه فجر استفاده کنند.
وی اظهار کرد: این طرح به صورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی پسرانه برهان برزین همدان کلید خورد و در تمامی مقاطع تحصیلی در همه مدارس استان اجرایی شد.
خزایی تاکید کرد: طرح 'یک روز بدون کیف'در سال های گذشته نیز در مدارس استان اجرایی می شد اما امسال همزمان با ایام الله دهه فجر و در قالب برنامه های ویژه این دهه به اجرا در آمد.
بیش از 264 هزار دانش‌آموز در 19 شهرستان، ناحیه و منطقه در 2 هزار و 563 مدرسه تحصیل می‌کنند که 31 درصد از دانش آموزان استان در مناطق روستایی و 69 درصد در مناطق شهری مشغول به تحصیل هستند.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.