محمد کاظمی روز شنبه در آیین بهره برداری از باشگاه ورزشی ملایر افزود: با توجه به محدودیت منابع، دولت به تنهایی نمی تواند خدمات، امکانات و فضاهای ورزشی و تفریحات سالم را برای جوانان تامین کند.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: ورزش و سرگرمی های سالم باید به صورت ارزان ارائه شود تا جوانان بتوانند احساسات و هیجان های خود را تخلیه کنند و استعدادهای برتر شناسایی شوند.
وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان وظیفه دارند در این مسیر گام بردارند، افزود: با افزایش امکانات، تاسیسات و باشگاه های ورزشی، درب اعتیاد را به روی جوانان می بندیم.
کاظمی خاطرنشان کرد: زمانیکه نمی توانیم تفریحات سالم و ورزش ارزان را برای جوانان فراهم و از برگزاری کنسرت مجاز با مجوز قانونی جلوگیری می کنیم، طبیعی است که جوانان به سمت اعتیاد، قلیان و تفریحات ناسالم گرایش پیدا می کنند.
وی سد کلان شهرستان ملایر را ظرفیتی مستعد برای ایجاد فضاهای تفریحی، گردشگری و ورزشی دانست و اظهار کرد: با وجود برنامه ریزی برای بهره برداری از آب شرب این سد به شهر ملایر در سال آینده، در کنار سد هیچگونه امکانات تفریحی وجود ندارد که در این بخش نیازمند جذب سرمایه گذاران هستیم.
وی ادامه داد: انواع ورزش های آبی، شهربازی و اقامتگاه مسافران و گردشگران را می توانیم در کنار سد کلان داشته باشیم و در این زمینه خواستار ورود بخش خصوصی هستیم.
کاظمی بیان کرد: با پیگیری و رایزنی های انجام شده با وزیر ورزش و جوانان، سال آینده ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر به بهره برداری می رسد.
وی به دستاوردها و خدمات نظام پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: این بی انصافی است که شرایط فعلی کشور و خدمات نظام و انقلاب را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم، چراکه در زمان حکومت پهلوی خدماتی به مردم ارائه نمی شد.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب در تمامی شاخص ها بیش از 15 برابر افزایش خدمات داشتیم و البته مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن مربوط به توطئه های دشمنان در طول انقلاب و بخشی هم به خاطر سوء مدیریت ها است.
وی گفت: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی که از دولت قبل ایجاد شده، تمام تلاش دولت این بوده که با تدبیر بتواند کشور را اداره کند.
باشگاه ورزشی بدنسازی ملایر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال افتتاح شد.
ملایر دارای بیش از 30 باشگاه ورزشی است و بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.