صادق ترابی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این وضعیت فقط برای تیم های قعرنشین نیست بلکه تیم های مدعی بالای جدول نیز بارها نسبت به این مشکل گلایه مند بوده اند.
وی بیان کرد: اغلب آنها در مسابقات نمی توانند به خوبی مدیریت کنند و معادلات بازی را برهم می زنند و همین وضعیت روز گذشته در بازی پاس و بهمن دزفول اتفاق افتاد و اشتباهات داوری برای هر 2 تیم آشکار بود.
ترابی اضافه کرد: این شرایط باعث می شود تا حق تیم ها خورده شود هر چند اشتباه آنان به طور قطع عمدی نیست اما بازهم به ضرر تیم ها خواهد بود.
وی در خصوص شرایط نامطلوب تیم پاس در لیگ دسته یک جوانان کشور گفت: بی تردید در بازی های باقی مانده تمام تلاش خود را برای بقای تیم بکار می گیریم.
ترابی خاطرنشان کرد: هر چند در دیدارهای انجام داده نتوانسته ایم به نتیجه مطلوب دست یابیم اما همچنان امیدوار به امتیازگیری و بقا در لیگ یک هستیم.
وی افزود: ما از بازیکنن خوبی برخوردار هستیم که البته کم تجربه هستند و همین وضعیت به نتیجه گیری های منفی منجر شده است.
سرپرست پاس همدان یادآور شد: روز گذشته نیز به دلیل کم تجربگی بازیکنان و البته اشتباهات داوری در نیمه دوم نتوانستیم روند برتری خود را مقابل حریف حفظ کنیم و پیروزی در این بازی را با شکست به پایان بردیم.
وی خواستار حمایت همه جانبه مسئولان و هواداران از تیم جوانان پاس شد و افزود: با وجود مشکلات عدیده، حمایت خوبی را از مدیریت باشگاه شاهد هستیم و انتظار داریم سایر مسئولان نیز حمایت کنند.
وی افزود: سقوط پاس لطمه جبران ناپذیری به جوانان این شهر می زند و بهتر است تا دیر نشده همه برای حمایت و تشویق تیم به منظور بقا در لیگ یک، اقدام کنند.
پاس همدان هم اکنون در قعر جدول رده بندی گروه یک لیگ دسته یک جوانان کشور قرار دارد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.